Morning tisdag!

Ljuvliga bebismornar =) Idag sov Alice till klockan 8!! Japp, min minibebis som vaknat var fjärde timme senaste tiden somnade vid 19.30  igår, vaknade till vid 22 och var vrååålhungrig, (så går det när man somnar från vällingen!) åt i sömnen och sov gott vidare i tio(!) timmar till. Kändes lite konstigt när man vaknade av klockan imorse *hallå vad hände?!* Så här har hon ju sovit tidigare, men som sagt senaste tiden har hon varit pyttebebbe och ätit nattetid =) Skulle egentligen befunnit mig på mamma-barnjympa nu men Alice sover igen. Orkade inte ens försöka greja med sovandet utan hon får styra själv. Ibland blir det ju lite styrt av olika aktiviteter men jympan känns inte livsviktig precis. Får väl ta en promenad senare istället i det uuunderbara höstvädret =( Suck, redan trött på fulgrå himmel!

Förövrigt letar jag jobb just nu. Jag VET, inte få psykbryt - nästan ett år kvar av mammaledigheten (ringde FK idag och ska de även i fortsättningen glömma betala ut dagar till mig så kommer  ju min föräldraledighet vara i evigheter...) men jag måste ju kolla runt lite. Kan inte hjälpa det, jag panikar lite trots att det är lååång ledighet kvar för vad f-n ska man göra sen? 

Färjestad vann igår, hemmapremiär och allt. Gött det =)

Nä nu dax för duschen!






Dagens outfit: Rosa =)

Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt med sovmorgon iallafall får Alice så fin hon är i rosa!! Kram

2008-09-23 @ 12:57:31
Så här sa: Carro

Lika fin som vanligt är Alicen idag! Hoppas vi kan fika imorron :) Härligt med vinst igår o jag fick höra Perra intervjuas på TV :-D Jag vill oxå ha annat jobb...hoppas du hittar ngt love! ILY!

2008-09-23 @ 13:29:40
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Stora sis

Söt "bäbis" i fina rosa kläder. Tack för titten båda två. Alltid kul att träffas. ILY

2008-09-23 @ 14:42:34

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0