Gulle mig =)

Måndag igen och jag är tröttast i världen... Blir så när man inte sover med någon reda. Fick iallafall lite sovmorgon imorse då Lilliz och Max är lediga från skolan idag. M väcker ju Lucas så jag fick sova vidare tills Sprallisen ville upp strax efter åtta  =) Ungefär samtidigt som hon vaknade ringde Lucas och var förtvivlad. Skolfotografering idag vilket han såklart hade glömt. Inte kul att plåtas i gamla joggingbrallor och en hoodjacka som sett sina bästa dagar. Han skulle skämmas ihjäääääl och aldrig kunna gå till skolan mer om han var tvungen att se ut så på skolfotot! Väääääärldsbästa mamman (jodå det är jag - ni skulle hört stora grabben i telefonen) letade fram snyggo-suiten, kastade Alicen i bilen och begav sig till skolan för undsättning. "Gulle gulle gulle dig bästa mamma!!!!"

Nu väntar jag på att lillasyster ska vakna, sen ska jag och Linus ta en tur till stan. Lilliz har fått tid hos optikern, han klagar över att han ser suddigt ibland, så det ska bli skönt att få det kollat. I eftermiddag är det babysång, får se om jag fixar det eller om vi hoppar den här gången. *Jävla mensvärk*






Grabben som har väääärldens bäääästa maaaaaamma!
(shit vad söt han är förresten!)

Kommentarer
Så här sa: Miian

jaaa han e uber söt ;)

tycker faktiskt man ser Alice lite i honom.

Oj okej men då får jag hoppas du har rätt ang. P så får jag där,kommer jag inte ta det haha.

Bor ni i Fjälkinge,eller var håller ni hus?

Ja du karlar är ett minst sagt konstigt fenomen,men ändå så älskar man dom och ser förbi deras fel och brister allt som oftast ;)

Kram och hoppas Mvärken snart är över,tacka vet jag att va gravid...det var tider det,att slippa den förbannade mensen =)

2008-09-29 @ 12:39:18
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Marie

Tur han har en så snäll o omtänksam mamma! Vem skulle vilja bli plåtad i jogging? Inte jag iallafall. Kram till er alla Marie Hoppas det gick bra hos farbror doktorn =)

2008-09-29 @ 16:09:28
Så här sa: Carro

Ja du är den bästa mamman i världen! ILY

2008-09-29 @ 19:22:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0