PIIIIP!!!! :@

PIP PIP PIIIIIIIP!!! Varför piper varende jäkla vitvara i huset? Varför? Om jag lägger i en maskin tvätt så hinner jag inte glömma det på 54 minuter. Eller finns det någon annan anledning? Tvättmaskin, diskmaskin, torktumlare... Irriterande PIIIIP - jag avskyr det!! Innan jag ens hunnit ut i tvättstugan har maskinjävlen pipit fem gånger, ge mig en chans för h-vete! Ghaaa blir tvärsur  varenda gång och tänker i min ilska att jag aldrig mer ska använda fanskapet...  fast inser ju ganska snabbt.. sju personer.. nä det är ingen lösning att tvätta i hammarsjön precis. MEN nästa gång nån vitvara kraschar kommer jag skita i specialprogram, utseende, aqvasensor och extrafunktioner  - ge mig en pipfri maskin så blir jag garanterat nöjd.

Förutom tvättandet då så har jag och Sprallisen haft en härlig morgon. Efter mysfrukost (gjorde gröt - dumt!) och lite lek somnade Alice igen. När hon vaknar ska vi köra till stan. Ska luncha med två kompisar från pluggtiden på högskolan. Trevligt!  Alldeles för längesen vi träffades, de har inte ens fått se  Alice *skäms*

Sen blir det nog en runda till tivoliparken. Får försöka ta vara på det fina vädret som vi tycks bli bjudna på idag =)




 
Gröt?? Ehh nej tack.. ge mig MACKA!!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Hon är en redig mackoman! En söt sådan :) ILY!

2008-09-26 @ 11:51:00
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Inte lönt o bli arg på pipandet jag kan hålla med det är jobbigt o höra, jag kunde stänga av mitt pip på tumlaren o det var skönt. Kram på dig

2008-09-26 @ 14:05:19
Så här sa: Miian

HAHA ja alltid e det nåt man kan irritera sig på,vi har liknande..men på jobbet...fyfan va irriterande!

Hmm 7pers,har din sambo med barn sen innan?

fullt ös verkar det som,hoppar tivoliparken var nice =)

2008-09-26 @ 16:36:24
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Miian

oj big family =)

Lilla Alice kommer ha många tuffa brorsor som skyddar henne i livet ;)

Lowa förblir nog med bebis tills hon flyttar hemifrån och lite längre ;)

Ang dagis har jag nu skickat iväg lappen sökte på Uddegården,Park och Ängsgården.

Tog de som låg närmast typ och har faktiskt inte forskat så mycket ang de olika ställena,alla måste ju bara va "bra" annars hade det ju inte gått barn där ;)

HEHE

Lowa börjar i mitten av januari och jag börjar jobba i februari är det tänkt,själv?

Kramis

2008-09-27 @ 10:26:22
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0