ÖF

Vaknade av ett glädjetjut idag. Äntligen sover Alice hela nätterna igen (har varit lite sisådär med det sen hon blev sjuk) och när är  ordentligt utsövd är hon också världens lyckligaste bebis när hon vaknar. Öppna förskolan var planerat idag tillsammans med S och V. Tyvärr var S sjuk men jag och Alice åkte dit iaf. Tvekade lite först men vet att jag hade tyckt det varit såååå långtråkigt om vi inte gjort något så jag valde definitivt rätt. ÖF är bra! Både jag och Alice tycker om att vara där (se bild!) vi kan umgås massor med varandra samtidigt som man träffar andra mammor och barn =)

Eftermiddagen kädes betydligt seeegare. Alice var helt slut efter ÖF och sov i två timmar. (Händer typ aldrig att hon gör det.) Timmar då jag borde gjort en massa men valde att "bara" ta en maskin tvätt, torka av toaletten, data en stund och sen läsa lite. När Alice vaknat var det fikadax med Linus som kom fån skolan. Blev en cykeltur också lite senare. Cyklade till lekplatsen med Alice (som ju älskar att gunga!) och passade samtidigt på att möta M vid bussen. Ikväll blir det fotboll och förhoppningsvis en låååång stund i min älskades famn. Jag älskar min M. 




 
ÄLSKAR

Kommentarer
Så här sa: Marie

Goa tjej!!

2008-09-10 @ 20:36:33
Så här sa: Carro

Fina bilder du gör på Alicen då! Goa goa bästa flickan! Meee loooove!!!

2008-09-10 @ 21:13:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0