Vattendjur

Babysim-start idag. Härligt! Vi har bytt från Furuboda till Tivolibadet och även om jag verkligen trivdes i Furuboda så är det så mycket mer behändigt att vara i stan. Det blev en plats ledig i en grupp med barn som är tre-fyra månader äldre än Alice men vi hoppade på där ändå. Jessica - kursledaren trodde inte det skulle vara några problem alls med tanke på hur badglad Alice var förra terminen. Och nej, problem blev det inte (inte förrän vi skulle gå upp ur bassängen då blev Snorpan tvärilsk!)  Alice var överlyckig när vi närmade oss bassängen och hon insåg vad som var på gång. Hon är verkligen ett blötdjur, fullkomligt tokig i att bada =) Två dyk idag och trots att hon inte varit under vatten på hela sommaren så skrattade hon bara glatt.

Innan badet blev det en runda på stan. Mysig fika med Lucas och en liten promenad. Lucas hängde med till badhuset och är fortfarande kvar där tillsammans med en kompis. Vi var inom på PO.P en runda och köpte byxor + zipjacka till Alice. Var ju tvungen att utnyttja rabattkupong och bonuscheck ;) ...men vet inte om jag ska behålla kläderna. Tog det i svart och turkost, kanske blir för grabbigt?? Tyck gärna till! Finns i rött med blå muddar också, men känns som om Alice alltid har rött på sig... Samtidigt så känns det som om hon aldrig är riktigt flickigt klädd. Visst.. lite rosa ibland och en hel del klänningar men väldigt ofta unisex-kläder. Småblommigt rysch-pysch med volanger är ju liksom inte min grej =) Får väl vela lite till och se vad det blir av det hela =)

Nu mellanmål med Lilliz!



 
NÅ, Vad tycks???



Kommentarer
Så här sa: Marie

Kanon fina kläder!! Ja bada är ju härligt när man är liten, skönt o vara här i stan det blir ju lite körande när man ska till Furuboda,hur mysigt det än är så kostar det ju ruskigt mycket o köra bil. Kram kram

2008-09-04 @ 16:13:28
Så här sa: Carro

Men dom är ju superduper fina, jag vill me ha!!!! Och alla har vi olika stil och det är väl tur det. Jag tycker iaf att Alice alltid är fin. Pusskram ILY

2008-09-04 @ 19:14:44
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0