27 april

Måndag igen och ännu en helg är över. Känns som om tiden går fort och jag börjar så smått fundera framåt på jobb och annast som komma skall. Ser verkligen fram emot att jobba i sommar. Komma hemifrån lite, träffa nya människor och kanske kanske hitta det jag vill syssla med i framtiden. Vi får se.

Helgen har varit ett bergodalbaneåk i högsta fart. Nog om det. Mycket tid har spenderats utomhus iaf. I den härliga vårsolen. Älskar! I fredags hade vi en jättetrevlig kväll med J å C. Vi käkade tillsammans och som vanligtvar det lugnt, avslappnat och bara riktigt trevligt. Alice skiner upp och tycker det är så kul att träffa kusinerna. Även jag trivs fantastiskt bra med den familjen som sällskap.  I lördags var det konfirmation för storebrors yngsta grabb. Det var också trevligt. Igår var jag och tittade på mina älskade grabbs när de spelade innebandyturnering i Lund. Mina föräldrar hängde med och ahhh vad det var skönt att få träffa Linus (som bor hos sin pappa varannan vecka nu). Längtar till onsdag när han kommer hem.

Nu snart dax för babysång och innan dess ska en maskin med tvätt hängas upp.




Kommentarer
Så här sa: Stor sis

Kul med innebandy, hoppas de gick bra för grabbsen. Jag hoppas de går bra för Tutan oxå, men snart är de onsdag å då kan jag tänka mig att du bjuder på mycke kel =) Ha de gött måste snart ses!!

ILY

2009-04-28 @ 08:21:29
URL: http://pajzon

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0