Åka cykel!

Cykla är härligt. Att åka cykel är härligt - iaf om man frågar Alice. Det är så härligt att åka cykel så man blir alldeles tokarg när det visar sig att man är framme och faktiskt inte alls ska åka cykel mer. Önskar att jag tagit en bild på Alicen idag i omklädningsrummet på badhuset. Det första hon får syn på i skåpet efter badet är cykelhjälmen. Älskade tokmajan springer runt i bara blöjan med sin hjälm lite snett på huvudet och visar den för alla som vill se. Söte!  Badet var härligt men cykelturen var definitivt dagens höjdpunkt :) När vi kom hem blev hon som sagt tokarg! Hon skulle "gycka" meeeer :) Så efter lite vila fick det bli en runda till. Vi cyklade ner mot Hammar för att möta älsklingen, som kom från jobb. Han lastade över Alicen och cykelsadel till sin cykel och jag fortsatte till friskis. Det behövde jag verkligen idag :)




Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh va mysigt att cykla...jag vill verkligen oxå ha en cykel! ILY!

2009-04-02 @ 22:17:55
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Lilla sötisen! Jag älskar också att cykla.

Idag mår Vera bra igen men hon fick vara hemma med Martin. De hade haft hur mysigt som helst.

Det är VERKLIGEN en omställning att börja jobba. Jag är så trött på kvällarna. Men det är väl bara några veckor och sen har man kommit in i det. Hoppas jag....

Det hade varit kul att ses snart igen. Kan ju se om det funkar en onsdag framöver. Jag är ju ledig då.

Vi hörs! Kramis

2009-04-02 @ 22:29:23
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0