Effektiv

Ja jäklar idag har det gått i hundranittio! vet inte var jag fick energi ifrån men innan frukost hade jag och Alice hunnit med att städa större delen av huset, duschat blommor och tvättat tre maskiner tvätt! Femte maskinen snurrar nu och ska snart hängas ut :) Efter det unnade vi oss en smaskig frukost med fil och varma jordgubbar (favoritfrulle för tillfället). Alice hade såklart druckit välling innan och var inte så hungrig, men lite ägg slinker altid ner :)

Efter vår ruschiga morgon gick vi ut i trädgåden en stund. Alice gungade och sen roade hon sig en lång stund med en flaska såpbubblor :) Spana in det här! (lösenskyddat).

Nu sover stjärna och jag ska göra mig klar för avfärd till babysång. Får bli lite sena dit idag, då jag vill att Alicen ska få sova ut ordentligt. Väcker man henne så får man minsann igen det senare i em ;)

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0