Fy fan vad bra!!

Ja alltså man ska inte svära, men hur ska man kunna låta bli?! VILKEN MATCH!! Jag vet, jag är galet Färjestad-tokig och kvällens match var något av det mest nervösa jag varit med om. Älskade Färjestad låg under med 0-2 (trodde nästan det va kört då) men så vände de och det blev förlängning. Trodde absolut att det var kört när HV i förlängningen fick straff (!)dömd till sin fördel.. Kung Gustavsson RÄDDAR och efter det vågar jag knappt titta :) Men värgavinst blev det och imorgon, ja imorgon kan faktiskt Färjestad plocka hem guldet till Karlstad igen. Dit där det hör hemma.


Jag hoppas




***En uppdaterad variant av den här bilden ser jag gäääärna imorgon :) ***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja det var härligt men sååå nervöst! Bilden du lagt upp behöver verkligen uppdateras :) Ikväll ska guldet hem! ILY!

2009-04-08 @ 11:31:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0