Lugn kväll

Idag skjutsades grabbarna till sin pappa och tempot drogs ner en hel del. Missförstå mig inte, jag älskar mina kids, men en veckas ledighet ökar på tempot rejält här hemma. Visst är det skönt att vara lediga tillsammans, samtidigt blir det många måsten som ska fixas med mat, disk och annat :) Ikväll ska vi därför bara ta det lugnt. Idag har vi däremot fått lite gjort. Varit hos mina föräldrar en snabb runda, där var även moster och kusinen minsann :) När vi kom hem igen blev det några maskiner tvätt, städning och tvätt av bilen och lite allmän röjning. Nu har Alicen precis tagit ett välbehövligt bad efter ännu en utedag och  jag ska gå och hänga upp den sista maskinen tvätt :)

Sen är det fredagsmys!

Trevlig helg



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0