Nyklippt

Idag började jag och Lilliz dagen med att åka och klippa oss. Linus blev verkligen jättefin, men nu är han ju tillbaks i läget där man inte får fota honom så tyvärr ingen bild på det då :/ Själv tillät jag bara en yttepytteklippnnig av mitt hår, klippte rejält sist och trivdes inte alls med det så nu fick U minsann knappt nudda med saxen. Lite våriga ljusa slingor blev det iaf och tja det duger väl.

Efter klippning och en liten runda på stan med systerstor så har vi mestadels hållt oss hemma idag. Min älskling har varit ledig och det är underbart med lite tid även mitt i veckan :) Ikväll cyklade vi in till stan, tokungen får ju inte nog av att åka cykel så det fick bli en runda (trots att hon redan varit på en lång runda i förmiddags med sin pappa). Cyklade in till stan då jag tidigare fick sms om att Alicens Me&I-klänning anlänt dit :) Bra det, nu blir hon så fiiin i påsk :)

Nu hockey - och jag hoppas FBK vänder det här!



Kommentarer
Så här sa: Carro

FBK vände o vann! JA JA JA JA JA! Härligt värre. IMorron gäller det...SM-Guld?! ILY!

2009-04-07 @ 22:45:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0