SM-GUUUUUUULD!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD SM-GULD!!!!!!!!

Helt ärligt, jag såg inte en sekund av slutminuterna, låste in mig på toaletten med huvudet i kudden. Höll på att dö av nervositet, men FY FAN DET GICK VÄGEN!! Å nu är guldet där det hör hemma :) Älska Färjestad!! Älska Jögge, Wallin (vilken gest av honom att lämna över mottagandet av bucklan till Jögge), Gustavsson, Norda, Perra. Älska hela jäkla laget! 12-1 i matcher genom slutspelet, det finns INGA som är så värdiga guldet som Färjestad!!  Å det finns ingen som är så värdig att avsluta hela sin fantastiska karriär med ett guld, som Jörgen Jönsson. Vår älskade Jögge!!

Färjestad svenska mästare 2009!

Inatt sover jag riktigt gott :)







Det finns bara en Jörgen Jönsson!
Blir tomt nu när han lägger av efter en fantastisk karriär.
#21 kung JÖNSSON




Kommentarer
Så här sa: Carro

Det är så fantastiskt! 12-1 i matcher i slutspelet, wow! Och så Jögge då...hur ska vi klara oss utan honom?! Åh älska stärka ärga värgar <3

2009-04-08 @ 23:05:18
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Skit kul speciellt för Jörgen kram

2009-04-09 @ 16:46:39

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0