En stund på stan

Jag och Alice latade oss lite genom att ta bussen till stan istället för att gå till stan, sen var tanken att vi skulle promenixat hem men inte heller det blev av. Istället var vi inne på Vincent och på något sätt slutade det med att jag tog C´s bil hem och att de kommer till oss senare ikväll :) Kul!  Inne på Vincent blev det nya fina skor til Alicen :) Hon hade dem i babymodell i fjol (hennes första skor) och jag tycker de är sååå fina! Solhatt blev det dock ingen tyvärr :(  Vill ha en enfärgad och PO.P har inte fått in sina ännu, lite dåligt faktiskt. På HM hade de med tryck och rosa volanger och det är inte min smak precis så det blev ingen alls. Men glass blev det :) Mmmmm ljuvligt och nästintill nödvändigt med mjukglass i detta vädret. Alice fick smaka men var inte så sugen. Hon vill verkligen inte äta någonting nuförtiden! Jag menar äter man inte ens glass kan man ju inte känna sig helt ok ellerhur?! Nu sover hon faktiskt igen. Lite sent, men jag vet att hon kommer vara trött ikväll iaf, dessutom får hon ju kusinbesök och då är det roligare om man har lite ork.



(Bild lånad från Vincent)

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0