Trevlig helg

Fredag och Alice är fortfarande trött och hängig. Nu sover hon igen, inte likt henne att vilja vila och sova såhär. Idag petade hon i sig lite frukost iaf. Gröt och macka och en himla massa kladd blir det när man äter själv :) Men huvudsaken är ju att hon äter. Vi har inga större planer för dagen idag. När Alicen vaknat tror jag vi tar en promenad till stan, ska byta ett par brallor till Max och sen skulle jag vilja hitta en solhatt till Alice.  Vädret gör jag att man bara vill UT!!

Förövrigt hoppas jag på en underbar helg tillsammans med min älskade.






Kommentarer
Så här sa: Carro

Trevlig helg love! Hoppas alice snart blir sig själv igen! ILY!

2009-04-24 @ 11:31:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Skönt nu när helgen är här, ha det bra o njut av solen! Kram

2009-04-24 @ 15:04:32

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0