Åska :/

Fy vilket åskväder imorse. Mig gillar INTE! Nåja vi somnade om iaf både jag och Alicen och det blev minsann sovmorgon till klockan var närmare halv nio. Idag har vi haft en lugn och skön morgon. Tänkte ta på Alice en mysdress imorse men det tänkte inte hon, hon skulle absolut ha sin nya Me&I-klänning. Envisa unge skulle till garderoben och byta ut kläderna jag tagit fram! Ja hon är duktig på att göra sig förstådd åtminstone. Just nu springer hon omkring med borste och sprayflaska (med vatten) och friserar sig förfullt. Knasa!

Idag blir det nog en runda till badhuset med mammor, bebbar och syskon. Sen får det bli ett pass på friskis ikväll och efter det garanterat hockey. Åhhh vad jag hoppas att Färjestad avgör ikväll. Självklart ska guldet hem till Karlstad. Och självklart ska Jönsson få avsluta sin fantastiska karriär med ett SM-guld. Gärna ikväll i LLA.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Så fin hon är i nya klänningen! Sötisen! ILY

2009-04-08 @ 12:30:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0