Falsk krupp

Haft en finfin dag idag :) Natten till idag var däremot inget vidare. Lucas blev kass som tusan (falsk krupp) och har både hostat och haft svårt med andningen. Var många år sedan han senast var så kass, men som liten hade han ofta falsk krupp (trodde det var över nu, men tydligen kan man få det även som vuxen!) och mååånga nätter har vi knallat ut för det skulle lätta. Så gjorde vi även inatt. Vi satt på altanen han och jag och efter en stund kändes det bättre. Sen blev det till att sova halvsittandes med öppet fönster för hans del. Imorse körde vi till VC och fick lite medicin utskrivet, så inatt ska han nog få sova gott :) Efter läkarbesöket tog vi oss till stan. Blev ett par jeans till Lucas och en zipjacka (wct, adidas-som jag själv skulle vilja sno av honom:)) Sen köpte vi fika med oss till Tivoliparken och spenderade eftermiddagen där med mina kära mammavänner :) Så härligt!

Nu har vi precis kommit hem efter en cykeltur (till Alice stora glädje) och Alicen ska ta ett välbehövligt bad. Kvällen ska sen spenderas i soffan med allra bäst sällskapet, min älskade M ♥

Kommentarer
Så här sa: Marie

Jobbigt med falsk krupp, det har man varit med om ett antal gånger. Stackar Lucas. Hoppas ni får sova inatt! Kram Marie

2009-04-28 @ 20:20:45
Så här sa: Carro

Tråk för Lucas, hoppas han känner sig bättre. Jag har oxå varit sjuk :( Inte kul!



Åh en adidas-wct vill jag oxå ha! Har letat som en galning på tradera, men ingen som känts sådär wow! Men snyggt är det ju!



Ses på torsdag! Vi längtar efter er! ILY!

2009-04-28 @ 21:45:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0