En dag hemifrån

Idag stod det nästan jobb på mitt schema. Hjälpt mamsen å Borre med en städning och även om inte städa är det roligaste som finns så hade vi en trevlig dag :) Alice har fått umgås med pappa hela dagen, vilket hon förmodligen valt att göra oftare om inte jag snott åt mig alla föräldradagarna :P Nä så illa är det inte, men det ligger kanske liiite i det :) Nu har vi precis ätit middag och Alice har tagit ett välbehövligt bad. Jisses vad tråkig hon är med mat. Äter nästan ingenting av det som serveras. Potatis, kött, fisk - ja det mesta ratas. Pasta, ägg, korv och pannkaka är ungefär det som slinker ner :/ idag fick vi byta ut middagen till gårdagens lunch (pannkaka) som fanns kvar i kylen. Hon måsteju äta nåt! Eller vad göra?!  Undra hur det ska bli när hon börjar på dagis?!

Nu ska jag hjälpa Lilliz med läxan. Lucas och Alice tittar på Pippi :)





Kommentarer
Så här sa: Marie

Bättre o äta pannkakor än inget alls!! =) Kram

2009-04-15 @ 22:29:49

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0