Söndag

Inte bara bloggtorka utan även bergodalbana AB råder i livet förtillfället. Ena sekunden är allt på topp och nästa sekund går tankarna till annat. Kan iaf (återigen) konstatera att den mest underbara men samtidigt det absolut svåraste uppgift man kan åta sig här i livet är att vara förälder.

Fredagen var underbar. Jag och älsklingn hade en fin dag i Helsingborg. Blev en hel del kläder till barnen, men också en massa mys för bara oss. Älskar min M av hela mitt hjärta. Oändligt tacksam över att det är VI.

Igår var kvällen egentligen vigd åt tjejfest. Bestämde mig dock ganska sent för att inte åka dit. Jag var allt annat än upplagd för fest och partaj och kände till slut att jag faktiskt inte alls ville vara med. Kände mig ganska taskig när jag gjort mitt val, men jisses vad det är skönt att man faktiskt har rätt att välja/välja bort. Gårdagen fick en bedrövlig start och den händelsen gjorde min dag till vad den blev.
 
Idag har jag varit och tittat på fotboll. Linus har tillbringat natten på träningsläger och idag avslutades det hela med match :) Matchen vanns ganska stort och även Lilliz fick göra mål :)





Kommentarer
Så här sa: Marie

Det blir fler tjejfester!! Kul för Lilliz.Ha det bäst alla kramar till dig! Marie

2009-04-19 @ 20:09:12
Så här sa: Sandra

Hoppas att det du funderar en massa på löser sig på ett bra sätt för dig.

Låter härligt med Helsingborgstripp. Tid tillsammans utan barn är verkligen välbehövligt.

Ha en riktigt bra vecka. Vi kan kanske ses på onsdag.

Kram

2009-04-19 @ 22:05:16
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Tänker på dig love!! Hoppas vi ses snart! Pusskram ILY!

2009-04-20 @ 12:55:30
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0