Valborg

Valborg och det ska firas med grill och brasa, som alltid. Älskling håller på att förbereda maten och själv skulle jag egentligen gjort annat än suttit här :) Vi har precis kommit hem från babysim och lite ärenden i stan. Bl.a. anlände första Conversen (till Alicen) idag och de fick vi såklart hämta. Älskar! Valde (efter många om och men) vita till  henne, eftersom jag tycker det är vrååålsnyggt. Nu ska jag snart klicka hem ett par vita till mig också. Har i andra färger, men nu villl jag ha vitt :) Kvällen ska firas här hemma med liten Leon och hans familj. Jag trodde vi skulle bli många, men våra grabbar ska visst på olika håll så det ser ut som om vi bara blir fyra vuxna och två bebbar (ja aice är bebbe). Lite mys det också :)

Önskar er alla en skön och mysig valborg.

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0