Vardag

Hej och hå så var det vardag och tyst i huset igen. Bara jag och Alicen hemma idag och vi unnade oss en lugn skön morgon. Tog ett bad tillsammans innan frukost och efter frulle blev det till att gå ut direkt. Alice ville åka cykel redan när hon vaknade, men just idag fanns det annat att prioritera :) Vi har hållt oss i trädgården, tvättat en hel del (fjärde maskinen som snurrar nu), gungat och blåst såpbubblor. Nu sover min stjärna och jag väntar på systerstor som är kaffesugen. Ska bli trevligt med lite sällskap :)





Kommentarer
Så här sa: Mamma

Tack för kaffet å promenaden Alice är en riktigt goding, lik sin mamma kan jag tänka mig :)

2009-04-14 @ 17:59:08
URL: http://pajzon
Så här sa: stor sis

de blev lite fel... står att kommentaren kom från mamma, men jag är ju din sis...

2009-04-14 @ 18:00:20
URL: http://pajzon
Så här sa: Marie

Tokmaja som bara vill cykla hela tiden! Skönt med vardag igen tack för en mycket trevlig påskafton! Fest igen på lördag kul ska det bli kram Marie

2009-04-14 @ 20:19:38

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0