Dagisfoto och utan blöja

Egentligen soffmyser jag med Alice och Byggare Bob just nu, men smet ifrån tv:n lite :) Idag anlände nämligen Alice allra första dagisfoto med posten och jag var bara tvungen att dela med mig. Ljuvliga, underbara, fina, älskade Alicen. Den här bilden är SÅ mycket hon :) (Iallafall när hon är på sitt bästa humör, vilket hon ju oftast är)

Ingen vidare bra kvalité på bilden. Fick ju ta foto på kortet :P

Men så underbar!



*** S T J Ä R N A ***

Förresten när vi ändå pratar Alice kan jag stoltsera med att hon är en väldigt flitig pott- och toalettanvändare nu. Hemma har hon aldrig blöja och det går galant. Hon säger själv till när det är dax. KIIIIIISSIG vrålas det för full hals :) Är toadörren öppen säger hon inte ens till, inte förrän efteråt. På dagis hade hon varit helt torr idag och kissat på pottan där också :) Både duktig och söt minsann.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åååååååh så fin! Lilla busan :) ILY!!

2009-12-10 @ 17:51:12
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Jätte fin bild! Vad skönt att vara utan blöjan! Duktig är hon! Kram =)

2009-12-11 @ 08:22:41
Så här sa: miian

Hej!

Vilket underbart kort på Alice,shit!!!!!

Och jädrans vad duktig hon är som är blöjlös mestadels av sin vakna tid,underbart!

Jag är så jädrans dum/feg för att låta Lowa slå sig fri från blöjan trots att hon är så duktig med toaletten,får bli skärpning här hemma ;);)

Är nog mer jag som är bekväm än hon som är ovillig :P



Håller med dig ang idol,tyckte med Calle skulle vinna,men men nu kan Erik och hans ådriga hals sjunga in två skivor och sen bege sig iväg ;)

2009-12-13 @ 19:55:48
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0