Efterlängtad julafton

Vill bara önska er alla en GOD JUL. Känns så underbart, fantastiskt och ljuvligt att det äntligen är den 24:e december! Och min största julklapp någonsin är att jag för första gången ska få fira jul med ALLA mina barn tillsammans. Förra julen var Alice första. Underbar och mysig, men då firade Lucas och Linus hos sin pappa. Inget konstigt med det (tycker snarare att det är en skyldighet man har som förälder att aldrig motsätta sig utan att låta barnen få fira med både sin mamma och pappa. Allt annat är så j-vla själviskt tycker jag och kan man inte sätta sig över sina egna behov så kanske man inte är mogen att bli förälder alls...) men klart att jag mår bäst när grabbsen firar med mig. Och i år är vi äntligen tillsammans ♥ Känns så fantastiskt skönt i hjärtat. Är glad mest hela tiden. TILLSAMMANS. Det är det allt handlar om. 

Mattias jobbar visserligen imorgon och jag har tyckt att det är skittråkigt, jobbigt och F-N! Men vissa saker kan man inte styra över. Åtminstone inte jag. Så jag tänker inte det låta det ta energi. Jag tänker inte låta det grusa min glädje över att få vara en hel julafton med mina tre älsklingar.

Imorgon ska vi fira hos Carro, Leon och Linus (Leons första jul ♥)  Systerstor och hela hennes familj kommer såklart också dit :) Jag har verkligen längtat efter den här julen. och jag hoppas såklart att tomten hittar oss i Broby och kommer på besök :) Finns inget roligare än barn som verkligen tror på tomten. Så kul!  Även om Alice är lite skeptisk till just tomtar och tycker att "han tanna hemma etället" :P

G O D   J U L








 

 

 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh ja, tomten kommer :) Vi är ju snällast av alla =P Nu blir det julefrukost och sen julepromenad och sen kommer ni! Ahhh längta! Idag är det julafton ILY!

2009-12-24 @ 10:54:00
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

God Jul, eller snarare God fortsättning!

Hoppas ni hade en underbar julafton.

Fina foton.

Kram

2009-12-25 @ 18:40:43
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0