Julfixat...

...till bloggen lite. Gjorde det väldigt enkelt och tog i stort sett samma som förra året :) Ja varför krångla?!

hade en supermysig dag igår. Kan inte begära mer av en ta-det-lugnt-helg. Njöt och myste. Jag och Alicen la oss framför brasan och läste miljoner sagor.  En liten runda till stan tog vi också. Älskling köpte nåt (fråga mig inte vad) så han kunde få ordning på den stationära datorn som varit kass länge nu. NU funkar den iaf, glad är jag då min bärbara ju är på lagning. Nu kan jag både blogga och facebooka :) Kvällen bjöd på Idol och ett glas rött. Underbara Calle tog sig till final. Helt rätt, han sjunger skiten av alla andra som någonsin varit med i det programmet.

Imorse bakade jag och Alicen scones till frulle. Mumsa! Nä nu ska jag fortsätta helgmysa. Dax att ta en promenad, sen ska det bli pepparkakshusbygge. Löve it!

Ha en fin lördag.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Jäääätefin julig blogg :) Gilla ILY!

2009-12-05 @ 21:42:01
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0