Mysdag

Har verkligen haft en fin dag idag. Älskling har visserligen jobbat och det skulle jag ju kunnat vara utan förstås, men annars har det varit helt perfekt. Började med en långfrulle tillsammans med barnen. Lucas dukade och fixade till oss alla. När det var undanröjt och morgonrutinerna var avklarade spelade vi lite spel och därefter begav vi oss ut. Idag gillade Alice pulkaåkningen :) Innan har hon velat hem nästan meddetsamma, men idag var det så där lagom kallt. Får väl se hur det ska gå med henne när vi åker till Sälen om ungefär en månad :) Två julklappar fixade jag också i all hast (var ju färdig med det, men så hade det blivit lite fel med storlekar och så) och ett pass på friskis blev det senare. Ikväll har vi gjort julgodis. Underbara julledighet. Vet ni, ibland uppskattar jag julledigheten mer än sommarsemestern. På julen gör det liksom inget om man inte kommer utanför dörren förrän klockan tre. Och det gör ingenting om man sitter uppe halva natten och spelar spel, man behöver liksom inte upp och ut på förmiddagen. Det känns helt ok att sova länge och softa runt i pyjamasen halva dagen :)

L O V E L Y


Kommentarer
Så här sa: Rebecca

Kikar in och önskar er en riktigt God Jul! Kram Rebecca

2009-12-23 @ 12:29:15
URL: http://beskan.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0