Snö

Egentligen städar jag nu. Idag ska nämligen granen in och jisses vad jag längtat efter det. Något av det juligaste som finns ju :) Och med all snö där ute så kan ju inte julkänslan annat än infinna sig på riktigt riktigt nu. Älskar det här vädret. Massa snö som lyser upp det som tidigare var så mörkt och grått. Igår tog jag en sen kvällspromenad med älskling och Alice. Alicen behövde komma ut och få andas lite. Kruppbesvären har varit ganska jobbiga inatt och det är så synd om henne :/ Men kvällspromenaden var underbar. Riktigt bitande kall och snö som yrde runt oss. Ahhh lovely ♥

Alice gillar också snöet :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Mys med gran, det är verkligen juligt :) Och det är inte lite snö vi fått! Jag ska försöka behålla den i en vecka love! Ska göra mitt bästa! Krya på Alicen så hon kan vara ute och leka i snöet :) ILY!

2009-12-17 @ 12:04:06
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0