Åhh finaste :)

Jag har sett underbara finaste älskade lilla LEON. Han är heeeelt ljuvlig. Jag är så himla glad över at jag fick komma med och titta på honom :) Lyckliga mig fick t.o.m hålla honom och lukta på honom! Var bara tvungen att berätta det. Åhh fina fina underbara bäbis. Längtar redan efter att få träffa dig igen :)




Projekt Alice-rum tog fart ikväll. Lite mer än vad vi tänkt egentligen, men det är ju bra - då kanske det finns hopp om att få det klart då :) Just nu målar M klädkammaren. Soffa, tv och bord är borta från "rummet" som ska bli Alicens. Därmed fick vi också en massa jobb på Lucas rum, som ville ha in soffan till sig. Och i Max som fick en större tv. Ja så är det ju alltid, börjar man väl greja så sprider det sig genom huset :) Nu har vi liiite kaos här och det är jobbigt tycker jag. Jag vill ju alltid ha allt klart på direkten och allra helst igår :) men antar att det bara är till att härda ut. Imorgon står det babysång på schemat och innan dess ska jag och Alice hinna in en runda till stan och träffa systerstor och pappa. Ja pappa han har vi ju hjälpt att flytta i helgen förresten. Det glömde jag nästan bort i all glädjeyra a´la Leon :) Numera är pappa stolt KRSTD-bo igen. Bra det, för ärligt talat - vem orkar med Bromölla?! :S

Igår målade jag förresten bokstäverna jag köpt på Panduro :) Snaaaart pryder de Litens vägg :)




Nattinatti


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0