Älskade FBK ♥

Ett litet stressinlägg såhär på förmiddagen :) Är på väg till Barbacka för mamma-bebisträff. Ska bara hämta Lucas först, som sovit hos sin pappa inatt. Senare får det bli en runda på stan. Imorgon är det kalas för Lilliz och jag har lite till att fixa inför det. Imorgon åker mina grabbs till Sälen med sin pappa, buuuuhääää Lilliz är inte hemma på sin födelsedag, hur överlever man sånt??!!

Igår bokade vi biljetter till till Rögle-FBK som spelas på måndag. Jag är såååååå glad över att jag ska få se mitt älskade Färjestad igen :) Längesen sist! Fanns visserligen bara ståplatsbiljetter kvar, men jag skulle kunna stå i 25 timmar bara jag får se älskade värgarna :)

Ha en trevlig fredag!





Kommentarer
Så här sa: Sandra

GRATTIS TILL JOBBET!!!

Åh, vad roligt för dig. Vad kul att läsa om dina planer för framtiden. Är det syrra du ska läsa till då, eller???

Här hemma har Vera feber och är allmänt hängig. Men annars bara bra. Snön gör mig pigg, det är ju så ljust och härligt ute. Så här kunde det varit hela vintern tycker jag. Istället för det mörka murriga vi har annars.

Ha en toppenhelg!

Kramis

2009-02-20 @ 12:13:13
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Alltid kul med hockey! Jo jag tror du överlever Linus dag han har ju skit kul i backen tänk så. Ses kram Marie

2009-02-20 @ 16:13:39
Så här sa: Stora sis

HEJA HEJA RÖGLE......

2009-02-21 @ 15:11:20
Så här sa: Carro

Åh lyllos!! Heja från mig o Leon oxå! Jag tror jag ska sitta hemma i soffan o titta, ska kika efter dig då =)

2009-02-21 @ 16:21:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0