Hej torsdag :s

Min morgon kunde gärna fått börjat bättre. Vaknade först med världens huvudvärk. Inte kul. Dessutom blev jag irriterad över ett sms jag fått tidigt på morgonen. Jag begär inte att alla ska tycka som jag, men jag kan väl få vara glad över att jag tagit tag i mitt liv, sökt sommarjobb och ser framåt istället för att gå tillbaks till ett jobb där jag inte vill vara. SUCK! Kan det vara så enkel som avundsjuka kanske?!

Kaffe, frukost och mysigt sällskap har har nu gjort sitt och allt känns betydligt bättre. Alice väckte mig vid åtta och skulle direkt upp och tända sin älskade lampa så något mysa-kvar-i-sängen blev det inte. Lucas kom som vanligt upp och åt frukost med oss medan Lilliz gott sover vidare. Idag blir det att packa till grabbarna. De ska åka till Sälen med sin pappa på lördag så nu är det hög tid att ta tag i det. Egentligen borde jag städa också, men jag har ingen lust alls :S Får väl ta det värsta iaf.

Ha en fin torsdag!





Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja jag tror det är avundsjuka love! Men det viktigaste är ändå att det känns rätt för DIG! ILY!

2009-02-19 @ 18:08:45
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Jobbig med såna sms kul att du har fått sommarjobb jag gläds med dig tänk ett annat nytt spännade jobb du har gjort rätt. Att en lampa kan vara så viktig härliga unge! Ses på lördag PÅK Marie

2009-02-19 @ 22:48:21

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0