Inget nytt

Rabdidopartyt innebar inget förnyande av Alice garderob. Duktiga mig som avstod. Jag kan ärligt säga att jag tycker det är lite jobbigt att gå på party och inte köpa något, särskilt när det är barnkläder. Men man kan ju inte sympati-handla kläder som man ändå inte tror sig ska komma till användning, det finns alldeles för mycket som jag verkligen vill ha istället :) Trevligt var det att träffa mammorna iaf. Nu har jag precis nattat Lilliz och snart blir det en stund framför tv:n med Lucas, popcorn och smoothie.  Ska kolla in när Persbrandts rallyäventyr från Krstd-Karlstad. Jag och Lucke fastnade framför det förra veckan så nu får vi allt se resten också ;)




***Mammas ponke, utan tvivel :)***
ÄLSKAR DIG!!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0