JAAAAA :) :) :)

YES YES YEEEES!! Gissa vem som fick jobb diekt på plats?!! Intervjun gick strålande och jag kunde t.om välja hur jag ville jobba! Så nu blir det nattjobb för mig i sommar.  Sju pass på tre veckor och en hel massa ledigt ändå.  Till hösten blir det förmodligen Komvux och distansplugg på halvfart där i två terminer. Det kommer jag klara av på kvällar och med lite hjälp från omvärlden :) Allt detta innebär att Alice inte måste börja på dagis förrän nästa höst. Då är lilltös 2,5 år och det känns såååå bra. Hösten 2010 är mina planer att börja på högskolan igen och läsa det jag faktiskt tänkt från början. Gör om gör rätt :)

Ja just det.. barnkliniken på CSK - det är där jag ska jobba :)

*Happy*




Kommentarer
Så här sa: Marie

Lyckliga dig jätte kul GRATTIS!!! kram Marie

2009-02-18 @ 15:34:44
Så här sa: Stora sis

Jag är väldigt glad för din skull =) skönt för Alice att få vara hemma lite till... DU ÄR BÄST! ILY

2009-02-18 @ 18:58:07
Så här sa: Carro

Grattis bästa!!!! Är så glad för din skull :) ILY

2009-02-18 @ 20:11:37
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0