Seeegt

Segaste dagen på länge :/ Har i princip inte gjort någonting mer än burit på Alice. Finns massor jag skulle vilja och behöver göra gentligen, men med en tiokilos-sjukling på armen är man smått begränsad. Nu kämpar jag med att försöka få det lilla trollet att sova igen. ingen lätt match inte ;) Nåja jag håller på med jättetvätt iaf. Alla sängkläder från vårt sovrum, täcken, lakan och annat har fått underhålla tvättmaskin och torktumlare idag. Skönt att krypa ner ikväll när allt är helt nytvättat :) Ska bara ta och städa sovrummet grundligt också, men det får bli senare när älskling kommer från jobbet och Alicen kan hänga på honom ett tag.

Nu ska jag göra mig en smoothie. Perfekt att sörpla i sig till mellis :)





Kommentarer
Så här sa: Carro

Renbäddad säng är lyx! Och smoothie är rena godiset! ILY!!!

2009-02-06 @ 16:04:25
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0