Simdax

Underbara sovmorgon :) Efter frukost och lite mys sover nu Alice igen. Hon ville inte alls lägga sig först, men när jag berättade att vi ska åka och bada sen när hon vilat så gick det bra. Förståndiga tös :) Så när lilla grodan vaknat bär det iväg till badhuset. Tänkte vi skulle vara i riktigt god tid idag så vi hinner bada en längre stund i den lilla bassängen innan babysimmet. En halvtimmes bad är ju knappt lönt att byta om för :/ Förövrigt händer nog inte så här mycket idag. Skulle behöva in till stan och hitta lite nytt till Alicen, hon måste gjort ett jätteskutt på längden för hon har nästan ingenting som passar henne nu. Fast jag tror vi tar stan imorgon istället, U var nämligen också sugen på att shoppa lite kläder till sin A så barnvagnspatrullen planerar att inta stan imorgon efter Barbacka-fikan :) En runda till Maxi får det väl bli idag iaf antar jag, det är tomt och urtrist i både kyl, frys och skafferi.

Nu packa badkläder!

Förresten så kan Alice härma fisken "BLU BLU BLU" säger den ;)



Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt med ett bad i denna blåst o kyla. Jag kommer på partyt jag hade tur o jobba dagen!Ska se om någon vill hänga mä. Simma lugnt kram Marie

2009-02-26 @ 11:19:52
Så här sa: Miian

Oh hon verkar så duktig i talet,lilla Alicen!!!!

Gillade hon badet som vanligt??

SHoppa till kidsen är ju helt underbart speciellt nu när vårkläderna och alla fina färger anländer.

Man vill bara köpa mer mer mer meeeer ;)



Kram

2009-02-26 @ 19:46:55
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0