Sjuk igen :(

Så var det dax igen :( Feber, rinnande näsa och allmänt hängig. Tycker faktiskt Alice är sjuk väldigt ofta. Antar att det är precis som det ska vara då immunförsvaret ska byggas upp, men suck vad trist det är. Natten har varit sisådär. Blir ju lätt så när Liten inte är frisk.

Idag skulle jag varit på  begravning (min farbrors), men inte läge att lämna Alicen nu när hon är sjuk. M kommer hem lite tidigare iaf så jag kör ut till syster och fikar med dem efteråt. Ikväll ska systerstor och jag till pappa och packa. Flyttbilen går på lördag! Nu ska han flytta in till stan minsann. Känns ju bra för min del då det kommer bli betydligt enklare att hälsa på honom, så hoppas han kommer trivas bra! 

Nu dax att ta hand om tvätten.









 

Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh krya på Alicen igen! Tråk med en massa sjuka! Vi ses kanske imorron! ILY!

2009-02-03 @ 15:04:55
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Det är jobbigt när man är sjuk.Krya på henne. Begravningen var fin. Kram Marie

2009-02-03 @ 16:26:41

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0