Söndagkväll

Tack för era fina kommentarer ♥

Idag har vi varit på kalas hos A´s kusiner. Helt ärligt så var jag inte särskilt upplagd för det hela, men att sitta här och fundera gör ju inte saken bättre. Trevligt var det iaf.  Nu ikväll har jag fyllt varenda minut med Alice, hon kan verkligen få mig att må bra mitt i alla tankar och all tristess. Vi har läst massor av sagor, lekt en lång stund, sjungt en massa med hjälp av hennes sångpåse och till sist avslutade vi med ett härligt bad tillsammans. Alice har varit på topphumör, självklart, hon älskar ju när man har massor av tid tillsammans och bara är. Det gör jag också.

Nu har jag precis nattat lilla Stjärna och hon sover gott. Ska snart ringa mina grabbar och se hur deras dag har varit.


Kraaaaam




Kommentarer
Så här sa: stor sis!

Alice är verkligen en stjärna, kan förstå att hon kan få dig till att må bra =)

Hoppas ni får en bra dag tillsammans. Älskar dig sis! Kraaaam i massor!

2009-02-23 @ 07:59:59

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0