Sovmorgon

Ooops här blev det visst en sovmorgon som heter duga. Jag och Alicen vaknade inte förrän efter kl 10! Appropå Alice och sömn så har hon faktiskt sovit varenda natt sedan i lördags. Fyra nätter i rad räknar vi till nu då. Jag lovar, fyra hela nätter har hon inte sovit under hela sitt (korta) liv tidigare. Nu har vi precis tagit ett bad tillsammans och så blev det sen frukost :) Alice är i sitt rum och leker, leker och leker med allt :) Sakerna är ju hennes gamla vanliga, men det blev väl lite nykommet nu när det bytt plats och så :)

Ikväll ska jag på barnklädesparty hos en mamma i gänget. Rabdido heter det visst och är inget jag tidigare har hört talas om direkt. Men det verkar ju vara färstarka kläder med en hel del retromönster. Får väl se om det blir några fynd. På tal om kläder är det inte helt lätt med Alice. Jag har ju låtit henne vara med och välja :) Borde inte ha gjort det, för nu är det bara klänning som gäller och om man tar fram något annat skakar hon på huvudet och pekar på garderoben där klänningarna hänger. Däääää säger hon envisa tokmaja!

Lite lek och bus i snön får vi allt hinna med idag




Kommentarer
Så här sa: Therese o Nellie

Usch och fy för kräksjuka ja. Fast denn agången fick E ta det jobbiga och det känns ganska skönt att slippa det för en gångs skull. Nu hoppas jag bara att jag slipper åka på det...

Vad fint det blev i Alices "rum" det är så kul att pyssla och fixa till dom små :] Kram



2009-02-11 @ 12:50:12
URL: http://fesan.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0