Stackars Stjärna

SUCK! Jag är trött på gnäll, pip och feber. Alicen är verkligen inte alls kul idag. Att sitta här hemma och glo är inte heller särskilt upplyftande. Synd om min bebbe som är sjuk :/ Igår em, kväll och inatt har hon varit riktigt kass. Feber på uppemot 40 grader. När Alicen blir så sjuk är hon väldigt slö och hängig, men hon sover inget vidare. Jobbigt för både henne och oss. Det är bara bära, bära, bära som gäller och ändå är hon inte riktigt nöjd. Stackars älsklingen. Just nu ligger hon i sin säng och kallar MAAAMMAAA. Försöker verkligen få henne att sova, men det lyckas visst inget vidare :( Idag har iaf Bästa Carro å Linus varit här. Tack för trevligt sällskap och god fika. Skönt att jag fick hjälp med att slå ihjäl några timmar :)

Finaste sjuklingen:









 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack själv för sällskapet! Vi kan baka o ta eko en annan dag när Alicen är piggare. Bara för att göra ngt ju ;) ILY!!

2009-02-04 @ 17:28:08
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Storasyster

Men stackars Alice. Hoppas hon kryar på sig snart. Och att ni andra slipper det.

Jag har nytt lösen på bloggen. Du ser det i e-mailfältet.

Kraaaaam

2009-02-04 @ 22:02:01
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Oj, storasyster....! Ja, det är jag ju men inte till dig, hi hi! Jag kommenterade nog hos min lillasyster precis innan jag var här inne. Sorry! Jag är så förvirrad ibland så jag blir orolig.



Kram

2009-02-05 @ 10:48:47
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0