Ja och nej

39,1 visade termometern för en liten stund sedan. Febern verkar inte vilja ge med sig idag heller :/ Naturligtvis blev det inget babysim idag och det börjar kännas ganska surt att lägga så mycket pengar på det när man ändå missar en massa tillfällen. Ännu sålänge har vi bara varit hälften av gångerna den här omgången, men vi hoppas på att förbättra statistiken innan kursen är slut. Nu har precis varit ute på en lång promenad iaf. Både jag och Stjärna hade nog blivit galna om vi inte kommit ut idag heller och klär man bara på sig ordentligt så är det ju ingen fara att vara ute med feber. Jag frågade Alice om vi skulle ut och gå med vagnen och hon nickade och svarade tydligt "Aa". Det är så härligt nu när hon kan tala om vad hon vill. När vi kom hem frågade jag om hon ville ha mat, men hon skakade på huvudet och sa "Ää". Och åt nej det gjorde hon inte heller, vilket hon ju iofs redan talat om att hon inte ville :) Alice senast ord är förresten snus!! Galet men sant. Carro å Linus var ju här igår och Linus snusar, så nu vet hon minsann vad "nus" är för något :)

Nu har jag lagt älsklingen i sin säng, hon varit helt färdig igen. Kanske ska passa på att få lite gjort nu då. När Alice är vaken vill hon bara bli buren och vara i famnen. Inte konstigt jag hade inte heller orkat vara på benen om jag haft över 39 i temp.




Kommentarer
Så här sa: Therese o Nellie

Krya på dej Alice! Trist att dom små liven ska va sjuka alltid vid denna årstiden, men snart väntas vår och sommar och då hoppas jag ALLA bacillusker försvinner. Kram

2009-02-05 @ 14:23:32
URL: http://fesan.webblogg.se/
Så här sa: Carro

Krya på Alicen! Tråk att hon fortfarande är sjuk o att ni missar badet! Vi fick iaf tag i sakerna till henne på IKEA, för oss gick det mindre bra :( ILY!

2009-02-05 @ 18:18:55
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0