OM

Duktiga Alicen, är riktigt bortskämd nu med hur bra hon sover om nätterna :) Och vilken skillnad det är att sova hela natten i ett svep, känner ju sig riktigt pigg om dagarna. Hade varit kul om man kunde få vakna ur mammadvalan nu när det närmar sig vår och allt :) Efter mysig frukost med Stjärna så har hon nu lagt sig igen. Hon brukar inte orka så långa stunder på morgonen och då är det bäst att hon sover tidigt så hon hinner med en liten sömnrunda senare idag också. Lilliz har inte kommit upp ännu och Lucas sover inte ens hemma, han är hos sin gudmor som han så snyggt kallar henne :)

Idag är det dax för intervju. Börjar kännas lite jobbigt nu... Miljoner frågor som man ska ha "rätt" svar på. Ahh va f-n, det får bära eller brista man kan ju inte vara mer än sig själv. Och jag intalar mig hela tiden att det inte är någon katastrof om jag inte skulle få jobba i sommar, jag har ju föräldraledigt och njuter mer än gärna av sol, strand och bad :) MEN om jag nu skulle få jobbet så tar jag sannolikt tjänstledigt från mitt vanliga jobb i höst också.  Fast om vi nu har tur och får in Alice på rätt dagis så vågar vi nog inte tacka nej. Isf behöver hon bara vara där ett par korta dagar i veckan och vi får massor av tid tillsammans ändå.

Det är mycket OM nu...


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0