Så var det...

...fredag igen. Inatt har vi återigen fått sova ordentligt, duktiga stjärna :) Idag blir det Barbacka-fika med mammor och bebbar. Antar att några syskon också hänger på, många är ju lediga idag. Igår var jag och Linus och kollad på konsert med musikklasserna. Ahhh duktiga de är! Blir galet stolt när man ser deras konserter och vet att ens egen älskling är en del av det hela :) 

Hann även med ett besök på simförskolan Sally igår. Säkert en jättebra idé och en bra förskola men eftersom jag inte känner för att lämna Alice öht så tilltalade det inte mig något vidare. Antar att det inte spelar någon som helst roll var jag tittar. Förutom att jag själv jobbar i svängen och vet en hel del bakom det som syns så är jag dessutom bortskämd med att jag haft barn på Vintergatan och det är inte lätt att matcha det. Ghaaa jag avskyr verkligen det här funderandet, jag vill vara hemma med Alice mycket längre än till hösten.

Mycket att fundera på nu.

Helgen hoppas jag blir lugn. Förhoppningsvis kommer jag iväg till friskis i em, en härlig start på helgen. Pojkarna ska till sin pappa men imorgon ska ändå köra och kolla på Lucas när de spelar innebandy. Sen har jag en liten förhoppning om att vi ska få se lilla Leon igen :)






***Fantastiska mu-klass elever :)***



Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0