Om att få sova

Freeeedag och jag önskar att den där underbara helgkänslan infunnit sig, men med en fortsatt sjuk Alice så bjuder nog inte helgen heller på så mycket omväxling. Ska visserligen till pappa och hjälpa honom med flytten en stund imorgon och förutom det så blir det nog mycket hemmatid. På södag har vi iaf bestämt oss för att försöka få lite gjort med Alicens rum :) Hur långt vi sen kommer återstår att se. Vi har ju bestämt oss för att inte göra rummet fullt ut med vägg och dörr ännu, men inatt var jag riktigt sugen på att smälla upp den där väggen redan nu på förmiddagen :/ Suck, jag tror inte Alice sovit två hela nätter sedan hon föddes. Lyckliga mig fick iaf sovmorgon imorse då älskling fixade iväg grabbsen till skolan, men att få sova en stund extra på morgonen är inte samma sak som att få sova alla timmar i ett svep. Alicen är världens gosigaste, finaste, mest underbara lilla flicka och jag älskar hennes gränslöst MEN det hade inte gjort något om hon velat sova nätterna igenom nu. Visserligen är hon sjuk och det är förståeligt att hon inte sover så bra förtillfället, men alla andra nätter är liksom likadana. Märkligt nu när hon är sjuk är att hon knappt sover på dagtid heller. Jag förstår inte, när man själv är kass är ju sängen ens bästa vän. Inte för Liten, hon ska var i famnen och mamma ska bära, bära, bära..

Nu har hon vilat en pytteliiiten stund och gissa vad..

MAAAAAMMAAAA
!!! :)





Kommentarer
Så här sa: Carro

Jag fattar inte hur hon orkar vara vaken! Hon måste ha en massa energi! Hur hon nu kan ha det när hon dessutom är sjuk. Knas! Ses kanske i helgen :) ILY!

2009-02-06 @ 15:06:18
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0