Provsvar

Grabbarna åker skidor och snowboard som bara den och självklart tycker jag att det är underbart att de får komma iväg till fjällen. Själv mår jag lite bättre idag, att fokusera på Alice och njuta av henne istället för att städa, tvätta..bla bla.. får mig verkligen på bättre humör. Dessutom har jag fått några timmar med älskling och det behöver jag. Jag älskar att få vara med min M, att få vara nära honom, skratta med honom och njuta av det vi har tillsammans - det är välgörande för hjärta och själ. Men det är inte alltid så lätt att få till allt här hemma. Tid med alla, tid för hemmet, tid med enskilda barn, ensamtid med M, egentid för sig själv... och dygnet har bara 24 timmar. Ekvationen är inte alltid så lätt att få ihop.

Idag har vi varit hos "doktor Per" med Alicen. Provsvaren visar att hon inte har gluten och troligtvis inte heller laktos, men en liten liten överkänslighet mot mjölkprotein går att påvisa. Om hon inte hade haft några symptom så skulle vi inte förändrat någonting i hennes kost, men nu är det ju det här med magen. Så nu får det bli minimalt med mjölkprodukter för hennes del ett tag och så får vi se vad som händer.

Nu ska jag fixa klart här innan Alice vaknar, sen ska vi på babysång!

Ikväll är det Rögle-Färjestad!!



Kommentarer
Så här sa: Carro

skönt iaf att det inte var gluten eller laktos, men man undrar ju vad det är då!



Hoppas ni har haft kul ikväll! ILY

2009-02-23 @ 23:20:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0