Grattis till min storasyster

GRATTIS älskade, underbara, fina, snälla, söta, ljuvliga systerstor på din födelsedag. Hoppas du får en fantastisk dag och tack för att vi fick vara med och fira dig i lördags.

Love you



Vardag igen! Och idag är det beräknat bf för Bästa Carros å Linus Bus. Lääängtar efter att få träffa den lille krabaten nu ♥ Jag och Alicen fick sovmorgon imorse. Lilliz sov hos sin pappa inatt också och de stora grabbarna väcktes av älsklingen så jag och Alice kunde skönt sova vidare. Härligt! Efter en frukost som var ganska gnällfylld så läste vi mååånga böcker innan Alicen till slut hamnade i säng igen och nu sover hon gott. Idag står det babysång på schemat. Najst! Förövrigt har vi inte planerat så mycket för dagen. Får bli en lång promenad med Alice i vagnen om vi hinner innan sången. Ikväll ska det jympas och storhandlas. Det sistnämnda hoppar jag gärrna över :S men ack vad det underlättar vardagen, så det måste göras. Kanske vi hinner greja lite här hemma också - känns som om jag vill ha Alice rum fixat NU! Vissa saker som ska göras behöver ju jag och M fixa tillsammans och det är inte helt lätt att få det gjort när man ha Liten springandes runt benen på oss :) Hon vill ju också hjälpa till :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh hade situationen varit annorlunda så kunde jag passat Alice, men nu vet man ju inte när han den där Bus behagar komma! ILY!

2009-02-02 @ 14:50:13
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0