Me&I och Jag&Alice

Har varit på Me&I party ikväll och jodå den här gången blev det faktiskt ett par plagg. Jag som nyligen varit på både Gangstar och Rabdido-party utan att handla trodde knappt jag skulle bli bjuden på ännu ett partaj :) Klänning och tights blev det iaf ikväll till Lilla Grodan :) Bokade faktiskt in ett party själv också så hojta till om ni är sugna! Blir i slutet av mars då de fått in lite nytt igen. Alice behöver verkligen kläder! Hon har haft en hel del i strl 74, men det är för litet nu så det är dax att fylla på med lite nytt. Det tycker ju hennes mamma är ganska kul :)

Eftermiddagen har varit lugn, jag och Alicen var bara hemma! Vi vilade lite, läste ca 25 000 sagor (tror att Alice skulle kunna sitta i den där fåtöljen och lyssna på saga från morgon till kväll) och kollade på Teletubbies en stund (jag hade nästan glömt hur väldans tjatiga de är!)  Nu är jag precis hemkommen och älskling har kört för att träna. Själv ska jag 1: Ringa pojkarna, 2: Hoppa i mjukbrallorna (ett måste när man är hemma), 3: Skaka av mig en energitjuv och därefter ska jag slänga mig i soffan och njuta kväll med en smoothie :)





 

***Passar fint på min lilla groda :)***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Fin klänning är det till vuxna med eller bara barn? Om det är som till mig kommer jag gärna på party. Hoppas allt är bra med er o gossarna kram Marie

2009-02-25 @ 21:47:19
Så här sa: stor sis!

super fin klänning, kommer gärna på partyt slutar kl 18 den dagen. Men de kan hända min son behöver min hjälp inför sitt party dagen efter.

ILY

2009-02-27 @ 08:22:21
Så här sa: Carro

ÅH fina klänningen! Jag vill komma på party :) ILY!

2009-02-27 @ 23:32:09
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0