G*R*A*T*T*I*S

Ikväll är jag bara så otroligt glad och lycklig. Jag ger er en länk till det här inlägget på min systers blogg, så kommer ni att förstå varför :)





Ett stort GRATTIS till älskade Bästa Carro och hennes Linus. Det mest underbara man någonsin kan uppleva har ni nu fått vara med om. Jag är så otroligt glad och lycklig för att just ni fått uppleva det och för den härliga resa ni nu har framför er. Älskade Bus har fått den absolut bästa mamma och pappa man någonsin kan önska sig ♥  Var rädda om varandra.

Kommentarer
Så här sa: Äntligen morbror

Det är så stort, jag fattar det fortfarande inte. Den 7 februari kl 20.43 förändrades våra liv för alltid, men dock bara till det bättre. Jag är så stolt och tack VBM för orden som värmde innan ikväll! Jag är så stolt, göad ock lycklig!

2009-02-08 @ 04:21:23
URL: http://niclasr.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0