Gris

Jisses vad glad jag blev för det där med jobbet. Kanske inget man borde jubla över, att man ska jobba när andra glassar på stranden, (ska jag inte heller - jag ska ju jobba natt)  men jag känner verkligen att jag tagit ett steg i rätt riktning. Många av mina tankar har en längre tid kretsat kring jobb, vad jag ska göra åt situationen och hur vi ska lösa det på bästa sätt för Alice och även för grabbarna. Det är så skönt att man är hemma när de kommer från skolan. Nu känns det BRA. Jag behöver inte panika om Alice inte får den förskoleplats vi önskat till hösten. Hon kan lugnt vara hemma med mig :) Så fort sportlovet är över så ska jag boka tid med en studievägledare. Visserligen tror jag att jag har planen klar för mig, men det kan vara skönt att bolla med någon som har kunskap om det hela.

Blev ett pass på friskis ikväll. Alltså Kicky, denna fantastiska jympaledare, var får hon sin energi ifrån?! Det är ett rent nöje att jympa när hon håller i passet och man längtar liksom redan till nästa gång.

Nu är älsklingen och tränar, Alice sover och mina grabbar har brödrakväll (som de kallar det). Det innebär popcorn, film och drink (gukvatten!) på Lucas rum. Ibland så kan de minsann hålla sams en stund :)

Förresten Alice kan säga gris. Eller rättare sagt GRRRRRRRRS. Låter så kul :) Underbara finaste lilltös.

Nä nu vill jag ha smoothie :)



***Nattinatti***


***Brödrarkväll ;)***

Kommentarer
Så här sa: stor sis!

Du har verkligen härliga "ungar" När de gäller energin i kroppen tycker jag att "tutan" påminner mycke om min N =), sen påminner L honom på ett annat sätt. Klart du valt rätt i sommar, i sverige räknar vi väl inte med någon toppen sommar längre. Så du har de säkert varmare under täcket, än vi har de på stranden =) ILY

2009-02-19 @ 07:43:02
Så här sa: Carro

Skönt att du äntligen känner att du tagit ett steg i rätt riktning. Önskar jag oxå hade vetat vad jag vill göra. Men är så glad för din skull. Och för Alicens. Och för pojkarna. Dom har tur! :)

2009-02-19 @ 18:07:19
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0