Fotoalbum

Kul mammaträff på Barbacka idag. Fyra var vi som dök upp och det blev lek, lite fika och en massa prat som vanligt. Tre av barnen hade äldre syskon med sig så det fanns gott om tid att sitta och tragga då storasyskonen tog hand om de små :) Lilliz var med mig och han roade Alicen en lång stund. Efter Barbacka-besöket begav vi oss upp i stan en stund. Jag ramlade över ett litet fotoalbum till Alice som jag bara var tvungen att ha. Det var rosa och självklart med elefant på så det passar henne och hennes rum perfekt :) Ska fylla det med kort på nära och kära. Vet av erfarenhet att det brukar uppskattas, jag har gjort egna album det till båda pojkarna när de var små och kommer ihåg hur de älskade att själva få sitta och bläddra bland bilderna. Absoluta favoritboken :) Lucas har förresten fortfarande kvar sitt.

Nähä nu ska jag nog gå och tagga ner mina kids. De har disco alla tre :) Lilliz spelar gamla melodifestivallåtar och t.o.m Alice är med och dansar. Ser för roligt ut när hon står och gungar i takt till musiken. Tokungar!




Kommentarer
Så här sa: Marie

Så fina dom är!! Ha en trevlig helg kramiz Mellizz

2009-02-13 @ 18:46:50
Så här sa: Stora sis

VACKRA; VACKRA BARN! Men dom har ju en vacker mamma å moster =))

2009-02-20 @ 08:38:41

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0