Morning!

Måndag och sportlov. Antar att det blir en intensiv vecka. Brukar ju bara vara Alice och jag här på förmiddagarna, men nu är huset fullt :) Skönt med lov och sovmorgon. Skönt för Alice med lite annat sällskap än mitt. Just nu leker hon med Lucas i sitt rum. Faktiskt hjälper de ju till en hel del med att roa henne och man kan pyssla med lite annat också. Idag är det mammaträff hemma hos en i mammagänget. Ska träffas och åka pulka med de små. Jag har inte riktigt bestämt mig för om vi ska dit eller inte. Kanske tar jag och pojkarna Alice och går till backen här hemma istället. Vi får se.

Ha en trevlig måndag :)




***Kanske ska jobba på the phonehouse när jag blir stor :)***


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0