Helgen

Så nådde ännu en helg sitt slut. Söndagkväll och snart är det ny vecka. Sportlov.

Igår tog jag, M och Alice en promenad in till stan. Underbart vinterväder var det och det gäller ju att passa på. Väl framme åt vi lunch, handlade lite inför middagen och sen tog vi bussen hem. På em var jag och tittade på Lucas när de spelade innebandy. Det blev nästan lite onödigt spännande på slutet, men nöjda och glada tog de till sist hem matchen som slutade 6-5. Senare körde vi hem till Carro och Linus och där fick vi självklart träffa finaste liten Leon :) Åhhh gosig han är, pyttelilla bebis :) Så fiiiin!! Tyvärr fick jag ta det lite lugnt med gosandet eftersom jag är förkyld :( Längtar redan efter att få träffa honom igen. Alice tyckte nog situationen med Leon var lite konstig. Hon visste inte riktigt hur hon skulle uppträda utan gjorde lite knasigheter. När Carro gav Leon nappen tog hon den ifrån honom direkt och stoppade utan minsta tveksamhet in den i sin egen mun. Tokfia! Vi hade en jättetrevlig kväll hos bästa sällskapet. Åt tillsammans, tittade på Leon och sen kollade vi självklart också in melodifestivalen. Detta spektakel som bara blir sämre och sämre :S

Idag har det varit alldagligt fixande här hemma. Efter det blev det pulkabacken med Alice och hon älskade det! Trodde hon skulle vara lite feg men hon ville åka om och om igen :) Ikväll var vi och storhandlade, bäst att ladda upp ordentligt inför den kommande veckan. Ja det är verkligen kontraster. I helgen har det i stort sett bara varit jag, M och Alice och nu är vi alla här hemma. Musik, datorer, tv-spel - ljud överallt.

Nä nu ska jag dyka ner i en bok jag köpte idag. Skönt att få stänga av omvärlden en stund.

Natti


Kommentarer
Så här sa: Anonym

tack för att ni kom o tack för maten ni tog med er! ni är underbara!!! ILY

2009-02-18 @ 20:07:26

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0