Linus födelsedag ♥




För nio år sedan föddes min älskade Lilliz. Kan inte förstå att det  är nio år sedan jag fick hålla detta underbara knytet i famnen för första gången. Minns så tydligt hur jag funderade då jag precis fått veta att jag väntade honom. Jag var otroligt glad över att han fanns därinne, men samtidigt undrade jag om det verkligen var möjligt att älska ännu ett barn lika starkt, intensivt och på samma sätt som jag älskade mitt första barn. Det var det. Ännu en gång drabbades jag av den villkorslösa, intensiva, underbara kärleken som jag tror att man bara kan känna till just sina barn.

Jag älskar dig min Lilliz

Skulle kunna göra vad som helst för att få fira med dig idag, men vet samtidigt att du har den bästa födelsedagen någonsin. Hoppas du får en underbar dag i skidbacken och att pappa, storebror, kusiner och faster firar dig riktigt ordentligt senare idag.


♥♥♥


                 

♥ ♥ ♥

Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja tiden går fort! Fina bilder på Lilliz. Kram Marie

2009-02-24 @ 08:17:09
Så här sa: Carro

Underbara bilder!!! Så söt och go :)

2009-02-24 @ 19:49:38
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Mia

Hej Amanda !!

NU hittade jag hit. Jag vet ju att Sara läser här, men jag har aldrig själv lyckats snubbla in här !



Nu hittar jag hit ;) Ha en bra kväll !!



Kram

2009-02-24 @ 23:39:26
URL: http://focim.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0