Underbar fredag!

Vilken dag! Hur härlig som helst :) Jag och Alicen tog en promenad till stan. Vi gick längs med sjön och den vägen är helt underbar och detta vädret gör ju en inte på dåligt humör precis :). Halvvägs ungefär mötte U med A upp och vi gick tillsammans upp till stan för lite shopping till tjejerna. Jag hittade litegrann och U hittad en hel del hon också . "Tyvärr" har Toddler-play fått in Molokläder och jag tror att jag utvecklat ett oerhört starkt beroende för just dessa kläder, så starkt att jag ïnte rår på det själv :) Så en klänning blev det visst till Alicen. Vi gick inom PO.P också och fick även med ett par plagg därifrån. Sen blev det en Kittytröja på HM, som Alice hmm... starkt påvisade att hon absolut VILLE ha. (Hon blev tokarg när vi gick ifrån väggen med Kittykläder :O)

Efter vår shoppingtur gick vi till Barbacka och lunchade. Tjejerna fick leka en god stund innan vi avslutade med en stund i Tivoliparken. Efter det var Alice rejält trött och vi promenerade hem. Blev visst en heldag av det här, en underbar dag med myckert rörelse, härligt väder,  fina kläder och framförallt fantastiskt sällskap :)

Lovely friday





***Kompisar :) ***




***Fin fin FIIIIIIIINA klänningen''''

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0